onsdag 18 april 2012

Tillbaka

Nu har det varit tyst här på tok för länge. Jag kan väl bryta tystnaden med att summera vad som har hänt sen sist. Kom hem i fredags efter över en vecka uppe i märsa. Hade otroligt roligt där tillsammans med familjen. Blev många trevliga stunder på skotern eftersom föret var perfekt och fick grillad toast varje dag. Ingenting är godare än grillad toast. Tyvärr måste jag säga att jag inte tog så många bilder men jag vet att Vevve och pappa tog en massa så jag får sno av dom sen ;)
Danne och Alle kl 05.00, dagen vi ska åka upp
Alle skulle tanka exakt 400 kr och mer exakt blir det väl inte?

Alle på skotern
Dannes favoritposition på skotern
Killarna slogs och vi andra tittar på...
... och Danne förlorade oftast

Åkte till ett berg som heter boåd(okej, det stavas inte så men det uttalas typ så. Jag har ingen aning om hur det stavas eller vad den heter på kartan) Mycket fin utsikt därifrån iallafall
"Vrooommmmmmmm" säger skotern när Pontus sitter på
På vägen hem blev vi riktiga turister för jag skulle ha en bild på renar innan jag kom hem
På söndagen fick jag se mitt första riktiga vårtecken på gården hemma i kovland. Tyvärr så kom det snö igår och det är för deprimerande så det tänker jag inte ta en bild på

I lördags åkte vi till farmor. Det var länge sen men ibland så är det trevligt att hälsa på den äldre familjen även om den är gammal och gaggig och går en på nerverna. Aja, det gick bra. Jag fick till och med mina doppbilder
Var jag inte sött när jag var liten ;)

Haha, nä nu får jag ge mig. Det är ju inte meningen att jag ska tråka ihjäl er det första jag gör när jag är tillbaka ;)

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder från påsklovet men sista bilden, vad är det??? Mycket söta barn men vad är det för tant som står där? Eeh, inte jag va eller?? Hihi ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha mamma. Ja det är du ;)

    SvaraRadera