torsdag 19 april 2012

Lite bra och lite dåligt och mer dåligt

Vi börjar väl med det bra, New Yorker öppnar idag. Yey! Så snart jag slutar ska jag dit med Yasse. Vi lär äta lunch på stan innan jag ska jobba mellan 16-19.30. Får hoppas att jag har en påse nya kläder när jag går därifrån

Det lite dåliga är filmen vi ska se på engelskan "The Whistleblower". Det är definitivt inte en film jag skulle ha valt. Den handlar om massa konstigheter i Bosnien. Det hade var mycket roligare om vi hade sett "Fullmetal Alchemist The Movie: Conqueror of Shamballa". Fast jag måste ju vara lite realistisk, hur troligt vore det att man får se en animerelaterad film på engelskan. Inte speciellt. På tal om FMA filmen, den 24 april kommer nästa film "Fullmetal Alchemist: The Sacred Star of Milos". Jag vill se den nu!!!

Nu till det mer dåliga, min ena externa hårddisk har gått sönder! Den gamla där jag bland annat hade mina bilder!! Har jag tur kan Dannes kompis fixa den annars är det kört. Det enda positiva i det hela är att jag nästan hade fört över all anime jag hade till den nya hårddisken, men det var 1,5 TB filmer, serier, anime och bilder kvar på den gamla. Jag tror jag kanske måste gräva ner mig och deppa en stund. Aja, jag får hoppas på det bästa. Det kanske faktiskt löser sig i slutänden
Vill se!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar