måndag 23 april 2012

Men blä då!

Nu är det ju mig vi pratar om så det här lär ju inte komma som någon överraskning, jag har pajat telefonen.... yey...
Först hårddisken och nu det här! Jag älskar när man kombinerar mig med teknik.
Först så fick jag det här fina meddelandet i lördags
Ganska dåligt misstänker jag. Det gick inte att klicka på nått. Igår fick jag inte det meddelandet längre med då slutade tillbackknapparna funka. Så snart jag går in på något tar jag mig inte därifrån. Just nu får jag använda en gammal ericsson vilket är väldigt jobbigt. Jag har inga hörlurar till den men det gör egentligen inget eftersom volymknappen har pajat på den. Dessutom trycker jag på skärmen hela tiden. Uppenbarligen funkar inte det på telefonen.
Högteknologisk va?

Så nu går jag runt med två telefoner, ericssonen som jag kan ringa och sms från och samsungen kan jag använda som mp3. Jag kanske inte kommer ifrån mp3spelaren men den får duga så länge. När jag har slutat tänkte jag åka till birsta och se om jag kan hitta en ny telefon. Hoppas jag hittar en bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar