onsdag 25 april 2012

En liten utmaning..

Då börjar jag med att säga tacka min kära mamma för denn fantastiskt onödiga utmaning ;)

1) Skulle du helst vilja ha (ett förhållande med) eller vara Michael Jackson. (Den levande varianten?)
Han hade ju pengar och min plan är ju att gifta mig rikt med någon som dör snabbt så att ha ett förhållande med honom verkar inte helt fel så länge jag får alla pengar

2) Vems liv skulle du välja om du var tvungen att byta med någon?
Som sagt var så är ju pengar ganska kul så ett smart val vore typ Bill Gates. Å andra sidan skulle jag knappast bli upprörd om jag byte liv med Winry Rockbell

3) Om du bara fick äta en maträtt eller livsmedel resten av livet, vad hade du då valt?
Räckmackor! På tekaka med svart kaviar, citronmajonnäs, sallad, ägg och dill. Gudars skymning så gott.

4) Vilka ord som du inte riktigt förstår betydelsen av använder du ändå för att impa och verka lite bildad?
Haha, jag vet inte. Antagligen använder jag en hel del ord jag egentligen inte fattar men det roar ju mig att använda konstiga ord.
5) Vilka böcker i din bokhylla skäms du mest över?Men jag är ju ganska stolt över min samling med böcker. Det enda problemet just nu är att en tredje del av böckerna ligger på golvet eftersom båda bokhyllorna är fulla.
Jag skäms nog inte över någon av mina böcker, jag har ju köpt dom av en anledning men ni är välkommen att gå igenom dom. Det är inte omöjligt att det finns en och annan pinsam bok i samlingen

6) Vilken är din mest frekventa lögn?
Jag ska städa rummet

7) Vad skulle du egentligen vilja jobba med, om det inte fanns några begränsningar?'
Först och främst vill jag ha mycket pengar men det skulle vara kul att jobba med djur, typ hundar, katter och hästar. Synd bara att det inte är så mycket pengar i det

8) Vad är det bästa råd du fått av dina föräldrar?
Alla kan hamna i en svacka i livet men jorden går inte under för det

9) Vad hade du valt. Ditt nuvarande utseende men plötsligt bli sjuuukt smart. ELLER din nuvarande smarthet men och plötsligt bli vrålsnygg?
Svårt men jag skulle nog välja att bli smartare. Utseendet kan man fixa till själv genom bra kost och träning men att bli smartare är nog svårare så jag vill nog blir supersmart

10) Vilken inredningspryl skulle aldrig komma inför trösklarna hos dig?
Jag vet inte. Sitter här och funderar men kommer inte på något speciellt. Det finns ju mycket som är fult men det kan ju finnas fina varianter av den

Aja, nu ger jag mig och skickar den här vidare till Emelie. Nu förväntar jag mig att se den där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar