tisdag 3 april 2012

Jag överlevde men...

...lektionen gick helt åt skogen. Jag hatar hoppning. Så, då var det sagt. Red Liz la Bell, en mycket trevlig dam i vanliga fall men hon var inte speciellt rolig att hoppa. Men, jag ska inte döma ut henne helt. Jag hoppade upp med inställningen "det här kommer att gå åt helvete" vilket inte precis gör hopprädslan bättre. Hoppade sammanlagt tre gånger på ett litet kryss, ganska ofarligt men för varje hopp blev det jobbigare och jobbigare. Sista gången kom jag lite ur balans tror jag för det gick inte bra och det var det som fick bägaren att rinna över. Sen så hände det inte så mycket mer den lektionen, det enda jag gjorde var att vänta tills vi fick gå till stallet.
Jaja, även om den här lektionen var jättejobbig och att jag just nu bara vill gräva ner mig så är jag fullkomligt övertygad om att nästa lektion kommer att vara mycket roligare. Det som är gjort är gjort, det är bara att gå och lägga sig och sedan vakna med bättre humör och bättre självförtroende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar