fredag 27 april 2012

Lugn fredag

Senaste dagarna har varit relativt händelselösa. Jag åkte till mormor idag och sa grattis i efterskott. Sen ska jag åka till moster Regina och gratta henne någon dag också.
Jag fick massor av godsaker hos mormor, tårta, grädde, jordgubbar och troca. Kan det bli bättre? Dessutom fick jag träffa söta lilla Charlie, mormors valp. Så sött <3
Pappasen hämtade mig när han slutade. Vi åt middag på pizzan och sen blev det en sväng till birsta eftersom pappa skulle köpa en iphone4.
När vi väl var hemma kunde jag prova min nya klänning. Gick på stan en sväng och såg att cubus hade 30% rabatt på allt hela helgen. Passade på att köpa en klänning jag har varit och tittat på ett par gånger så nu slog jag till. Jag är mycket nöjd med mitt inköp, jag tjänade ju typ en hundring.
Men nu ska jag nog slå igen datorn, det blir jobb mellan 10-19 i morgon :)

Nya klänningen men den är
sötare i verkligheten

1 kommentar: