tisdag 3 april 2012

Affärskommunikation engelska

Eftersom jag går på ett affärsgymnasium så måste jag läsa vissa affärsämnen. Idag börjar vi med en ny kurs, affärskommunikation engelska. Än så länge så är det en trevlig kurs.
Slutar om 40 minuter och har tyvärr 2,5 timmes lunch., drygt men det är bara att vänja sig. Längtar tills jag slutar så att jag kan åka till stallet. Eftersom det är tisdag idag så innebär det ridlektion. I vanliga fall skulle jag sagt att det är det bästa på hela veckan men jag vet att det är hoppning idag. Det är nog det enda jag tycker är riktigt jobbig men för eller senare kanske jag lär mig att det är kul att hoppa. Men just nu är jag nöjd om jag lyckas ta mig över hindret utan att ramla av vilket jag tyvärr ofta gör när jag hoppar. Aja, så länge jag inte bruter något så är det bara att hoppa upp igen. Haha, hör ni inget mer har jag brytit nacken eller nåt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar