lördag 23 mars 2013

En dag kvar

Nu tänker jag låsas att jag är duktig på att skriva här ^^

Nu är det bara en dag kvar på den här veckan och sen börjar min "lätta" arbetsvecka, ledig tre dagar och ingen stängning. Det förtjänar jag efter hur den här veckan har varit. När jag klockade ut idag hade jag jobbat 41 timmar och har runt sju timmar kvar att jobba imorgon. Det blev lite mer än de 30/timmar veckan jag ska jobba men ju mer desto bättre, det finns väll inget bättre än pengar ;)

Nä, nu vill jag vara ledig. För det första vet jag inte hur mycket mer mina händer klarar av att jobba. Vet inte ur många plåster jag fick använda idag, dom är så torra så dom spricker så snart jag gör nått. Det värsta är att det gör ont när jag tvättar dom och det gör tillochmed mer ont när jag ska smörja in dom.
Dessutom vill jag få ordning på min lägenhet. Det ser ut dom om det har slagit ner en bomb här, det är så illa att jag inte vill ha främmande. På måndag jobbar jag bara några timmar på kvällen så det blir uppstigning tidigt för att städa. Jag vill bara ha tvätten kvar på tisdag så att jag kan njuta av att vara helt ledig en dag.

Nu får det räcka för kvällen, uppstigning senast 9.00 imorgon. Kanske borde sova lite mer än ett par timmar inatt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar