lördag 30 mars 2013

Städning och rödtott

Idag har mamma varit hit och hjälp mig städa lägenheten. Äntligen ser det ut som det ska här hemma så om det är någon som vill hälsa på så är dom välkommen.
Det tog flera timmar men nu är allt på sin plats. Allt är torkat, dammsugit och moppat. När allt var klart till sist så unnade jag mig räkor med svart caviar. Finns det något som är godare?? Skulle inte tro det ;)

Som vanligt så är jag vaken halva nätterna så jag passade på att färga håret. Nu är jag rödhårig igen men tyvärr blev det för mörkt igen och inte riktigt jämt. Nästa gång kanske jag måste bleker håret först och sen färgar det rött. Har jag tur kanske jag har någon som vill hjälpa mig så att färgen blir lite jämnare.

Nu får det nog bli sängen, imorgon blir det först skoter och sen blir det påskmat hos pappsen. Det kommer bli trevligt så länge inte skotern går genom isen. Haha, låt oss hoppas att det inte händer, misstänker att vattnet i ån inte är speciellt varmt just nu.

Go natt då ^^
Halvtrött men rödhårig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar