onsdag 27 mars 2013

Trött tjej

Det var ridning ikväll och jag fick rida söta Rocky. Inte den enklaste hästen direkt men jag hoppas jag kommer klara av att rida honom bra. Lektionen bestod mest av att jag försökte få han att gå på spåret med rak hals. Men det är roligt med såna lektioner också, i slutet av lektionen var gick det bättre än när vi började. Har jag tur så får jag han nästa vecka också, kanske det går bättre då ^^

Imorgon och torsdag blir det jobb och sen är jag ledig i två dagar. På fredag kommer min kära mamma hit och hjälper mig att fixa lägenheten och på lördag blir det till pappa och påskmat, har redan blivit lovad räkor och lax <3

Har jag tur så blir jag moster den här veckan, det kanske blir ett litet påskbarn. Fast syrran blir nog nöjdare om småttingen väntar ett par veckor till men jag lovar att första april kommer han/hon/den/det.

Nä, nu blir det sängen, ska ju jobba imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar