torsdag 10 januari 2013

Tynderö

Då sitter man "hemma" i tynderö. Idag blir det bara jag, hundarna och söta tindra men imorgon kommer Maud och håller oss sällskap .

För tillfället sitter hundarna ute men snart ska dom få komma in. När jag var påväg hit trodde jag att jag skulle få känslan, nu är jag äntligen hemma, men jag hade fel. Jag trivs här och tycker att det ska bli jättemysigt att få vara här en vecka men min lägenhet är hemma nu. Det är ganska skönt faktiskt att inse det på riktigt :)

Det tråkigaste med att vara här är att jag inte får se min lilla Ed på en vecka men tur att jag är en snäll brorsa som ska vara i min lägenhet. Hoppas bara lägenheten är hel när jag kommer hem igen.

Nä men nu måste jag tända en brasa, hämta hundarna och skala räkorna för jag ska ha en gomiddag ikväll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar